CU Molenlanden peilt mening inwoners over dilemma’s

Dorpsrand Hoornaardinsdag 19 juni 2018 21:55

ChristenUnie Molenlanden gaat op maandag 25 juni met leden en andere geïnteresseerden in gesprek om met het oog op de verkiezingen enkele dilemma’s te bespreken. ‘We hebben
de uitgangspunten van het verkiezingsprogramma al aardig helder. Maar er zijn enkele dilemma’s waar we in een korte brainstorm graag de mening van anderen over horen’, aldus Harry Stam, beoogd lijsttrekker voor CU Molenlanden en voorzitter van de programmacommissie.

Een van vragen die CU Molenlanden aan de orde wil stellen is de inrichting van de dorpsranden. Stam: ‘Hoe zorg je voor een goede overgang van bebouwing naar de omliggende open ruimte. Hoe ga je om met de vestiging van bedrijven aan de dorpsranden? Hoe voorkom je verrommeling? En is daar wel of geen plaats voor een zonneweide?’

De bijeenkomst van CU Molenlanden vindt plaats op 25 juni in De Rank, Kerkepad 1 in Molenaarsgraaf. De avond begint om 20.00 uur (om 19.45 uur staat de koffie klaar). Alle inwoners van Molenwaard en Giessenlanden zijn welkom.